Πολιτική Επιστροφών
Φόρμα επιστροφής
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και την εμπορική μας πολιτική, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από την Dumco Sales SRL υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Η επιστροφή πρέπει να φτάσει στην αποθήκη DM Living από την Afumați, Sos București-Urziceni Nr 16 Pavilion 8 Nr 13 το αργότερο 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε την επίσημη φόρμα επιστροφής, η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Αυτή η φόρμα πρέπει να συμπληρωθεί με όλες τις σωστές και λεπτομερείς πληροφορίες, όπως ο αριθμός παραγγελίας, τα στοιχεία επικοινωνίας και τους λόγους για τους οποίους επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε ακριβείς πληροφορίες για να διευκολύνετε τη διαδικασία επιστροφής.
Μετά την ολοκλήρωση της φόρμας επιστροφής και τη διαδικασία επιστροφής με την επιλογή “Άνοιγμα πακέτου”, η Dumco Sales SRL θα εξετάσει την κατάσταση και θα ελέγξει την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. Μετά από αυτήν την εξέταση, θα ενημερωθείτε για την αποδοχή ή απόρριψη του αιτήματος επιστροφής.
Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος επιστροφής, η Dumco Sales SRL θα προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων για τα επιστραφέντα προϊόντα. Τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά ή μέσω άλλης συμφωνημένης μεθόδου.
Θα αναγκαστούμε να απορρίψουμε την επιστροφή σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Ραγισμένο κουτί
- Ελλιπή ή κατεστραμμένα εξαρτήματα
- Εάν τα εξαρτήματα μέσα στο κουτί δεν είναι σωστά συσκευασμένα
- Εάν το κουτί δεν προστατεύεται ή καλύπτεται με προστατευτική μεμβράνη
- Εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί
- Εάν υπάρχει φθορά από τη χρήση
Τα πακέτα με επιστρεφόμενα προϊόντα, τα οποία υπέστησαν ζημιές κατά τη διάρκεια της αποστολής λόγω ακατάλληλης συσκευασίας, θα επιστραφούν στον πελάτη με έξοδα του. Παρακαλούμε να συσκευάσετε προσεκτικά τα πακέτα για να διασφαλίσετε την προστασία των προϊόντων κατά τη διάρκεια της αποστολής.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με όλα τα αξεσουάρ και την αυθεντική συσκευασία άθικτα. Οποιαδήποτε ζημιά ή υπερβολική χρήση των προϊόντων μπορεί να επηρεάσει την επιλεξιμότητά τους για επιστροφή.
Εάν το προϊόν επιστραφεί σε κατάσταση που δεν μπορεί να πωληθεί ως νέο (η συσκευασία είναι μέρος του προϊόντος και οποιαδήποτε ζημιά σε αυτή θα θεωρείται ζημιά στο προϊόν, λείπουν αξεσουάρ, το προϊόν είναι κατεστραμμένο, τα κουτιά γράφονται με διάφορα χρώματα ή χρησιμοποιείται μαρκαδόρος απευθείας στην επιφάνειά τους, ή τα κουτιά αποστέλλονται σε κακή κατάσταση), διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε ένα τέλος για την επιστροφή του προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, ή για να καλύψουμε τη διαφορά τιμής από την πώληση του προϊόντος ως επιστρεφόμενο, ή, κατόπιν αιτήματος του πελάτη, να επιστρέψουμε το προϊόν, με τα έξοδα αποστολής επιβαρυνόμενα από τον πελάτη.
Οι καταγγελίες για ζημιές κατά τη διάρκεια της αποστολής γίνονται αποδεκτές μόνο την ημέρα παραλαβής του πακέτου!
Εάν ο πελάτης ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής αφού έχει χρησιμοποιήσει τα προϊόντα σε βαθμό που ξεπερνά το όριο για να ελέγξει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία τους, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων.
Επίσης, για παραγγελίες για τις οποίες η αποστολή έγινε δωρεάν από το www.dmliving.gr και για τις οποίες ζητείται επιστροφή, διατηρούμε το δικαίωμα να παρακρατήσουμε από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα αποστολής που καταβλήθηκαν κατά την αποστολή της παραγγελίας, σημειώνοντας ότι αυτά τα έξοδα περιλαμβάνουν τόσο το κόστος της αρχικής αποστολής στον πελάτη όσο και το κόστος επιστροφής.
Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφή σε περιπτώσεις όπου η επιστροφή γίνεται με κακή πίστη από τον πελάτη. Θεωρούμε κακή πίστη όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί περισσότερες από 3 παραγγελίες για τις οποίες έχει ζητήσει διαδικασία επιστροφής χωρίς να αγοράσει κανένα προϊόν.
Επίσης, για να γίνει αποδεκτή μια διαδικασία επιστροφής, είναι απαραίτητο το προϊόν να επιστραφεί με την επιλογή “Άνοιγμα πακέτου” που προσφέρει ο κούριερ, έτσι ώστε η Dumco Sales SRL να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος. Διαφορετικά, η διαδικασία επιστροφής θα απορριφθεί χωρίς επιστροφή των αντίστοιχων χρημάτων.
Τα έξοδα μεταφοράς για την παράδοση των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη.
“Εάν σκέφτεστε να επιστρέψετε το προϊόν, μην το χρησιμοποιείτε! Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα προϊόντα που λάβατε πριν λάβετε απόφαση για ακύρωση της σύμβασης πώλησης-αγοράς. Το δικαίωμα επιστροφής υπάρχει για να σας επιτρέπει να εξετάσετε το προϊόν όπως θα κάνατε σε ένα κατάστημα, όχι για να σας προσφέρει 14 ημέρες δωρεάν χρήσης.” (Κείμενο από την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Σύμφωνα με την Πράξη 34/2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε συμβάσεις που συνάπτονται με επαγγελματίες, καθώς και για την τροποποίηση και συμπλήρωση ορισμένων νομοθετικών πράξεων, ο καταναλωτής έχει 14 ημέρες για να αποσυρθεί από μια σύμβαση εξ αποστάσεως ή μια σύμβαση εκτός των εμπορικών χώρων χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφαση απόσυρσης. Τα μόνα έξοδα που βαρύνουν τον καταναλωτή είναι τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την SC Dumco Sales SRL για την πρόθεσή του να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους, μέσω οποιουδήποτε μέσου επικοινωνίας (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο / φαξ κ.λπ.).
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Η αποστολή των πακέτων είναι επιπλέον χρέωση και είναι ευθύνη του πελάτη. Το κόστος αποστολής θα διαφέρει ανάλογα με το βάρος του παραγγελθέντος προϊόντος και θα κοινοποιηθεί από την Dumco Sales SRL κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Η Dumco Sales SRL παραδίδει τα πακέτα μέσω των συνεργαζόμενων κούριερ.
Η Dumco Sales SRL προσφέρει την υπηρεσία παράδοσης μέχρι την πόρτα του ακινήτου στη διεύθυνση παράδοσης που δηλώσατε κατά την παραγγελία, εφόσον οι ιδιαιτερότητες της τοποθεσίας επιτρέπουν την παράδοση χωρίς παραβίαση των νομικών κανονισμών σχετικά με την ασφάλεια της εργασίας. Εάν η παράδοση δεν μπορεί να γίνει χωρίς παραβίαση των νομικών κανονισμών, ο πάροχος υπηρεσιών, η Dumco Sales SRL ή η εταιρεία κούριερ μπορεί να αρνηθεί την παράδοση στην πόρτα του σπιτιού/ακινήτου.